haha oj..

har glömt bort bloggen totalt! efter jag kom hem från stockholm med lina så var jag sjukt trött, och skulle packa jag hade fullt upp, för jag skulle till malmö hade 2 dagar på mig att träna och packa hade inte tränat på 3 veckor, fick panik för jag skulle ju tävla sen, så jag bloggade aldrig hade aldrig tid, men det gick bra, för jag kom 2a! trodde aldrig att jag skulle komma vidare på första början för det var nordens största breakdance tävling! och att två stycken breakdance legender satt i juryn, en av dom heter ken swift det var han dom grundade breakdancen, och reenegade samma med han tror jag, men jag tänkte, jag kom hit för att ha kul inte för att vinna, men det gick riktigt bra det var så jävla kul, haha det var 2 stycken småa killar som ville ha min autograf :].. det vart jävligt lyckad resa, träffade många personer, men tyvärr blir det inte IBE holland, men jag ska fara till stockholm om 2 veckor i en tävling :)
face.

Kommentarer
Postat av: Psdesign ( Lill-musse )

nice =)

2010-08-16 @ 20:18:57
URL: http://psdesign.blogg.se/
Postat av: Linnea

Så stolt över dig vännen!

2010-08-17 @ 16:57:06
URL: http://linnealinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0