waka waka.

hej bloggen som sagt så har jag varit hos mina kusiner vi var där ett tag niko testade kläder en hel stor svart säck fick hon fullt med kläder, för allt passade hon som vanligt.. det var iallafall kul, men innan det så for vi till akuten pga min stortå, det kanske låter löjligt men det är värre än ni tror, när vi var i gotland så fick jag en pigg på nageln, det är jätte störande om man får så, så mamma drog ut den och jag började blöde litegranna, men eftersom det var i gotland och det var varmt så gick jag utan skor hela tiden, vi trodde inte att det var så farligt, men det vart värre och värre för varje dag, jag fick en infektion min tå blev svullen, och blodig och det kom ut var och sånt där äckligt, det blir bara värre och värre, på akuten så ställde dom massor med frågor, dom frågade om jag hade feber, jag trodde inte det, men dom tog tempen och det visade sig att jag har feber, jag skickades till en blablabla:] och jag är tvungen att ha fotbad varje dag i 20 min med grön såpa? jätte complicerat.. men det är ganska skönt med fotbad :) ska se film nu och sen ska jag gå och lägga mig är jätte trött. seee yaaa ;)
haha cp bild, dålig kvalla med det var inte bra ljus :)

Kommentarer
Postat av: jassa ♥

så galet fin blogg madde!

när åker du till sthlm?:)

2010-08-03 @ 08:32:53
URL: http://jnlife.blogg.se/
Postat av: jassa ♥

så galet fin blogg madde!

när åker du till sthlm?:)

2010-08-03 @ 08:33:00
URL: http://jnlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0