UG/ JULKUL

tjenaree!
veckan har varit verkligen fullt upp!
efter jag kom hem från malmö så har det verkligen varit mycket!
skolan har jag missat mycket i och jag fick plugga riktigt hårt, och sen hade jag skola direkt efter jag kom från tåget! min vecka har bestått av;

Måndag; Kom hem från tåget klockan 9 och sen direkt till skolan och ännu en uppvisning!
Tisdag; Dansat i skellefteå och kommit hem sent!
Onsdag; Dansat på resturangen Evys och senare och efter skolan tränat till julkul och senare på kvällen dansat på MD med rappare som heter Black Noise!
Torsdag; Tränat till julkul hela dagen och sen UG!
och efter varje dag så har jag bara däckat och sovit riktigt länge!

men ska ju inte klaga tycker ju om att dansa!
Imorgon är det Julkul på ersäng!
ska först sjunga med spanska gruppen och sen breaka men Davan och Joel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0