förtlåååt.

haha jag suger på att uppdatera men så här ligger det till, efter lanet så var jag så jävla trött att jag somnade klockan halv 5 på dagen i mammas säng och sen väckte mamma mig klockan halv 8 på kvällen och då sa jag; vilka var på träningen igår? mamma; va menar du? vart irriterad och sa; men vilka var på träningen igår?! mamma; men den håller ju på nu? jag vart skit chockad och ba vaaa? haha trött.. :] och sen så gick jag upp för att sova gick in i mitt rum och kollade på klockan den var halv 8 och sen vart allt svart. jag somnade medans jag stog?! haha däckade :].. sen så vaknade jag klockan 11 imorse och var inte alls pigg konstigt nog.. idag var jag på bio och såg på sex and the city med niko :D det blev inget förra gången minns inte varför.. den var jäävligt bra! 10 POÄNG! love iit:] men ska se film nu see yaaa;*
haha måste ses ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0