tennilä

sitter nu i tenniläs vardagsrum och ser på film ska snart fara hem tror jag :) alla sover förutom jag.. har inte sovit på hela natten.. stolt :] killarna sa att dom skulle spela cs i 3 dygn ingen sömn. det gick inte så bra dom klarade bara 2 dygn, dom är helt däckade just nu haha! jag gick in och skulle kolla vad dom gjorde där vid typ 7? tennilä sovde med öppna ögon! trodde att han var död :O jacke sov helt ärligt normalt jessica också :) haha medans jimmy satt sig upp i sängen och började prata med mig medans han sov, och slumrade till flera gånger han var nära på att slå huvudet i tvn, och sen så gick han i sömnen.. och föll sedan ner som en pinne i sängen och med huvudet landade han mitt på jessicas röv haha :] och somnade med huvudet i hons röv typ :] sen hade jag skit tråkigt så jag tog typ någon gotler korv och la den över jimmys ena öga, och då åt han upp den i sömnen :] haha! ska se klart filmen nu, och sen far jag hem hejdå :D
asm night :)

Kommentarer
Postat av: Bekky

Fiinaste duu!;*

2010-07-11 @ 16:52:27
URL: http://rebeccamalms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0