Flow Latino

Idag har jag varit med niko och vi for och köpte en pizza:].. och sen kom vi på att jag skulle fara med flow latino och äta på frasses och se på bio. Jag tvingade niko att följa med även om hon ville det från början.. haha iallafall vi såg på streetdance 3D den var skit bra! 10 poängare! rekomenderas! det handlar inte bara om dans det finns en handling i filmen JÄVLIGT BRA! jag och jimmy en i flow latino hade en fight haha:] han retades och höll på.. och så frågade han om jag kunde hämta ett lock till hans dricka och jag hade gömt salt i en liten pappersburk MYCKET SALT! och jag hällde i saltet i drickan och det var skit nära att han skulle se det och så sa han sen när han hade tagit drickan; tur att jag han ta drickan innan hon hällde i något i drickan. och sen så tog han en klunk och skrek och spotta.. HAHA taskigt men.. SÅ GÅRE! ni kanske inte fattade något men.. LYCKAD DAG!
HAHA klaga inte på mig:]
inte alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0