FÖRLÅT!

FÖRLÅT att jag inte har bloggat idag men jag har glömt! har varit på campingen idag också hela dagen :) vill fara dit igen, jimmy ska lära mig bakåtvolt på marken :D kommer inte våga:] men vi får ju se? ;) ska fara till min moster nu, kommer nog bli kul :) idag missfärgade micke min baseball jacka ni vet den här
så det blev rosa armar :( vart skit ledsen, men sen kom mamma hem hon hade varit på gina tricot och köpt byxor till niko, trodde jag.. då visade det sig att hon hade köpt en ny sån här tröja! och gissa om jag blev glad! men sen så tog hon fram den här också
klaga inte på kvallan, hittade ingen annan bra bild på den.
sen så sa hon något och tog fram den här svarta
samma som förra bilden klaga inte:]
GISSA OM JAG BLEV GLAAAD!
tack mammaaaa(L)

Kommentarer
Postat av: Malin

Varsegod hjärtat!

2010-06-30 @ 09:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0