Midsommar

har inte orkat blogga idag.. men jag gör det nu iallafall :) sitter nu och äter melon och piggelin:] har solat och badat hela dagen, har fått en lilnje på vå dagar!!:] stolt! haha men ska fråga niko om hon vill spela fotboll eller något.. tycker att midsommar inte är så kul den är för uppskattad, men det beror nog på att jag sitter vid en data och gör typ inget.. och min mobil använder jag nu så det är bara att ringa eller smsa! :) jag och niko spelade ett spel från en frida tidning, man skulle göra massor med pinsamma saker... jag fick upp ett kort där man skulle ringa en pizzeria och beställa en pizza utan deg HAHA självklart så ska man inte vara feg så jag gjorde det ;) han som svara han vart chockad;p både jag och niko fick upp ett kort där man skulle skriva att man satt och bajsade på facebook, så om ni undrar hehe.. vi var oseriösa :) men ska dra nu byee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0