oscar och melvin

hej bloggen idag har inte jag kunnat blogga för jag har varit med oscar och melvin i oscars stuga i tefteå, ni som går på delta eran SO lärare har stuga exkat brevid oscars stuga träffade han:] och min mormor har också jätte nära oscar :)han tyvärr inte träffa min mormor :( :] men nästa gång :) ska ut och vara med melvin och oscar igen det suger att dom går på delta för innan var vi bästavänner vi var typ med varandra varje dag! man har alltid kul med dom! jag tror att jag har känt oscar sen jag var alldeles nyfödd.. haha bästavänner för livet(L) ska gå nu dom väntar hejdå! har tyvärr ingen bild på dom:/..
ni får en bild på när jag breakar :)
har inte dansat på en vecka.. ÅNGEST!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0