någon gång måste man ju få skryta?..

jag vet att ni skulle få bilder igår på min uppvisning men ni får dom nu istället :)
okej nu ser ni flow latino stå brevid en vanlig gubbe.
men så är det inte! han är USA: s ambassadör! (stavning)
han jobbar med Barack Obama!
när vi gick in i folkets hus på stan så var det en lång röd matta.
i ena hörnet så var det ett hiphop/gangsta hörn eller vad man ska säga, en stor graffiti målning
och en stor bil, en snygg också:]
och i andra hörnet så var det ett litet white house, washington DC!
som ni ser på bilden så är vi inne i vita huset eller vad man ska säga, han berättar lite om amerika.
vet inte vad det är, men någonstans inne i vita huset haha.
bilder på olika gubbar:]
vi fick ett eget rum med den bästa utsikten!
david, joel, haddis
haha lika!
jag :)
fabian :)
gubben som jobbade med barack obama, har breakat året 1982, och han vart impade av oss!
han vart till och med så impad att han gav oss hans kort, där det var hans mobil nummer, hans adress
och hans email! och så sa han att om vi någon gång var i amerika, så skulle vi höra av oss till han så vi kunde få hälsa på han! tänk er hur flott han måste bo!
jag har träffat en kändis!
stolt!

Kommentarer
Postat av: frida

oftaa kul! :D

2010-11-22 @ 15:33:18
URL: http://linaofrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0