holland IBE

hej allihopa nu får ni ett extra inlägg, jag kom hem från holland igår det var riktigt roligt! jag kommer att sakna holland! vi steg upp klockan 8 på morgonen och dansade tills klockan 4 på natten! vi träffade många breakdance legender och fick mycket inspiration! :) men ett problem var att ALLA rökte på där förutom flowlatino eftersom vi är emot sånt! :) det är jätte konstigt att det är lagligt där!..  men iallafall så var jag med i ett kidsbattle upp till 14 år jag gick vidare bland dom 16 bästa i hela världen som den enda svensk också! :) det var över 70 som var med och tävlade, jag trodde verkligen inte att jag skulle komma vidare! men det var verkligen roligt och längtar tills nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0