kass jag vet

förlåt för dålig uppdatering! Men jag har verkligen varit upptagen! igår var jag på IKSU hela dagen tills klockan 8 vi körde afro power riktigt roligt! sen body pump tufft, sen bodybalance lite lugnare men sen var jag helt slut så jag gick typ och la mig direkt, idag så har jag varit på pump up the jam jag gick vidare en gång, men sen så åkte jag ut, men jag är ändå glad för att det var 3 stycken som gick vidare av flow latino! josé, haddis och teddy! finalen var på sagagallerian det var massor med folk! jag skrek allt vad jag hade, har lite ont i halsen.. men nu sitter jag här hemma och ska snart gå och sova. måste var utvilad tills imorgon! JAG ÅKER TILL HOLLAND! taggaaaa! men nu ska jag inte skriva mer det är bara jobbigt att läsa förlåt..
grattis josé ♥

Kommentarer
Postat av: Jose

hej madde !! önskar dig lycka till där i Hollan ! :) tack förresten ! : : :*

2010-09-23 @ 23:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0