måndag kväll

hej bloggen idag så har det varit fullt upp både i skolan och på fritiden, måndagar är alltid sega. tråkiga lektioner och så, men på lunchen så skulle jag fara och göra ett pass med mamma, vi behövde inte alls vänta nå länge på våran tur! men sen så tog jag foto och det blev riktigt fult kan jag lova! jag ser ut som en mördare/brottsling på kortet! sen så skulle jag skriva mitt namn, jag skriver som en kratta! det vart snett och fult så jag gjorde om det om och om igen.. men när jag var klar så skulle mamma göra allt gick bra förutom när hon skulle ta kort, hon vart inte nöjd med någon bild så hon tog om massor med kort hela tiden, hon säger att hon och såg ut som en mördare! hon som satt i kassan vart jätte sur och grinig. hon gillade inte alls våra skämt.. men efter det så for vi till frasses och åt och sen gick jag tillbaka till skolan! efter skolan så skulle jag på ett möte som började klockan 19.30 jag skulle till big family cruisers och vara med lina, shasse och max dom andra kunde tyvärr inte komma, men jag satt och kollade på klockan och dampade på alla och sa jag har inte tid med möte jag måste hem! flera gånger höll jag på, till slut när mötet var över så sprang jag in i bilen, klockan var 20.15 klockan 21.00 så skulle dom stänga, men jag kom dit och var med lina shasse och max vi cyklade runt och så.. och nu sitter jag här hemma och dricker sockerdricka och ska se klart white chicks! den är så jävla rolig! ska försöka lägga mig tidigt ikväll och det ska jag verkligen! aja ska inte skriva mer det är bara jobbigt med en massa text förlåt:]..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0